Recenze film - Stmívání

22. června 2015 v 21:57 | Naomi |  Recenze

STMÍVÁNÍ

Tento příběh existuje i v knižní podobě (Stephenie Meyer), kterou v roce 2008 zfilmovala režisérka Catherine Harwicke.

Pochází z Ameriky, kde se ze slunečného městečka přestěhuje Bella od znovuvdané matky do Forks, kde bude bydlet u otce. Začne chodit do nové školy, kde - jak se zdá - není něco vpořádku. Při první hodině ji učitel posadí vedle Edwarda Cullena, který ji neskutečně okouzlí. její nové kamarádky jí poví něco o jeho rodině a že u něj nemá šanci - protože nikdo jiný šanci neměl. Ale skutčnost je jiná. Edward se s ní několikrát dal do řeči, a tak mezi nimi vzniký vztah. Ale jak Bella zjišťuje, Edward a jeho rodina asi nebude úplně normální...

Film doporučuji spíš sledovatelům nad 10 let.

Hodnocení:
75%

Tento příběh je zajímavý, ale filmové zpracování se nevyvedlo podle režisérových představ. Pro někoho to může být román, který je na jedno brdo. Který má pořád stejnou pointu, příběh - jednoduše klišé. Ale samozřejmě má v některých záběrech opravdu silnou atmosféru. Jsou tam také docela krvavé záběry, které by opravdu neměly vidět menší děti. Ale njespíš každému v průběhu celého příběhu ukápne slza. Ale samozřejmě jako kniha se proslavila jako bestseller, a ve filmu měla teké úsppěch. A pokud nejste filmoví kritici, film si užijete!

Shrnutí:

+ Film na motivy známé knihy, potěší milovníky romantických a dramatických filmů

- Klišé, pro někoho známý a okoukaný příběh, ne všem se musí líbit také kvůli některým krvavým záběrům